4news-front

  • Έρευνα του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας δείχνει ότι τα παιδιά εύπορων και μορφωμένων γονέων έχουν μεγαλύτερο εγκέφαλο και καλύτερες επιδόσεις στα τεστ νοημοσύνης από
  • Μετά από πολλές διαβουλεύσεις η Κομισιόν ενέκρινε το νέο ευρωπαϊκό πλαίσιο για τον δραστικό περιορισμό της πλαστικής σακούλας, η οποία θεωρείται ιδιαίτερα επιβλαβής για το
  • Η Σιγκαπούρη είναι η πιο ακριβή πόλη του κόσμου. Οφείλει τον τίτλο, κυρίως, στο κόστος κατοικίας, αφού το ενοίκιο μίας γκαρσονιέρας στο κέντρο ξεπερνά τα €2.500 ($ 3.027),
  • Πόσο εύκολα μπορούμε να αντισταθούμε σε ντόνατς, τούρτες, πάστες και γενικά στα γλυκίσματα;Όσοι μπορούν είναι τυχεροί.   Οι υπόλοιποι πρέπει να το ξανασκεφτούν, όταν θα

Η δύση της εποχής της τηλεόρασης

Η δύση της εποχής της τηλεόρασης
Οι υπηρεσίες στρίμινγκ προκαλούν εδώ και καιρό ανησυχία στα παραδοσιακά τηλεοπτικά κανάλια ανά τον κόσμο. Νέα έρευνα της εταιρείας Simon-Kucher (σύμβουλος επιχειρήσεων) έρχεται να επιβεβαιώσει ότι το ενδιαφέρον των πελατών του Netflix, Amazon κλπ. ολοένα και μειώνεται για το κλασικό πρόγραμμα της τηλεόρασης.
 
Πάνω από τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι το στρίμινγκ αντικαθιστά την παραδοσιακή τηλεόραση. Ιδιαίτερα οι νέοι άνθρωποι φαίνεται ότι γυρίζουν την πλάτη στην παραδοσιακή τηλεόραση, αλλά και όλο περισσότεροι τηλεθεατές μεγαλύτερης ηλικίας αλλάζουν τις συνήθειές τους, επιλέγοντας μια από τις μεγάλες πλατφόρμες ταινιών και σειρών.
 
Μπορεί η δημοσκόπηση να έγινε ως επί το πλείστον σε χρήστες υπηρεσιών στρίμιγνκ, ωστόσο διακρίνεται ξεκάθαρα μια τάση που στρέφεται κατά της παραδοσιακής τηλεόρασης. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι δοκιμάζουν τις εν λόγω υπηρεσίες και παραμένουν πιστοί σε αυτές. Σύμφωνα με την εταιρεία, την περασμένη χρονιά περίπου 1,02 δισεκατομμύρια άνθρωποι ήταν συνδρομητές σε κάποια διαδικτυακή πλατφόρμα ταινιών. Μέχρι το 2023 εκτιμάται ότι ο αριθμός αυτός θα ανέλθει στα 1,24 δισεκατομμύρια.
 
Το 75% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι υπηρεσίες στρίμινγκ έχουν αντικαταστήσει πλήρως την παραδοσιακή τηλεόραση στο σπίτι τους. Ιδιαίτερα μεγάλα ποσοστά καταγράφηκαν στη Σιγκαπούρη (95%), το Μεξικό (88%) και τις ΗΠΑ (84%).
 
Επιπλέον παρατηρήθηκε ότι θεατές που ζουν σε χώρες όπου το πρόγραμμα της δημόσιας τηλεόρασης δεν είναι ιδιαίτερα ελκυστικό χρησιμοποιούν πιο συχνά υπηρεσίες στρίμιγνκ. «Οι χρήστες σε όλο τον κόσμο δεν θέλουν να βλέπουν διαφημίσεις και έτσι αντί να παρακολουθούν ιδιωτικά κανάλια με πολλά διαφημιστικά σποτ προτιμούν το στρίμιγνκ.Οι περισσότεροι θεατές βρίσκουν ότι η συνδρομή των δέκα ευρώ περίπου (όπου κυμαίνονται οι περισσότερες υπηρεσίες) είναι δικαιολογημένη. Μόνο στις χώρες της Λατινικής Αμερικής οι χρήστες δεν ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν τόσα χρήματα.
 
Γενικά τα νέα για εταιρείες όπως η Netflix και η Amazon είναι καλά. Ο ανταγωνισμός είναι μεν μεγάλος προς το παρόν αλλά όχι αθέμιτος. Πάντως αυτό ενδέχεται να αλλάξει το ερχόμενο φθινόπωρο με τη νέα πλατφόρμα Disney Plus που πρόκειται να ταράξει τα νερά της αγορά του στρίμινγκ.