4news-front

  • Έρευνα του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας δείχνει ότι τα παιδιά εύπορων και μορφωμένων γονέων έχουν μεγαλύτερο εγκέφαλο και καλύτερες επιδόσεις στα τεστ νοημοσύνης από
  • Μετά από πολλές διαβουλεύσεις η Κομισιόν ενέκρινε το νέο ευρωπαϊκό πλαίσιο για τον δραστικό περιορισμό της πλαστικής σακούλας, η οποία θεωρείται ιδιαίτερα επιβλαβής για το
  • Η Σιγκαπούρη είναι η πιο ακριβή πόλη του κόσμου. Οφείλει τον τίτλο, κυρίως, στο κόστος κατοικίας, αφού το ενοίκιο μίας γκαρσονιέρας στο κέντρο ξεπερνά τα €2.500 ($ 3.027),
  • Πόσο εύκολα μπορούμε να αντισταθούμε σε ντόνατς, τούρτες, πάστες και γενικά στα γλυκίσματα;Όσοι μπορούν είναι τυχεροί.   Οι υπόλοιποι πρέπει να το ξανασκεφτούν, όταν θα

Μύθοι και αλήθειες για την μάχη της ζυγαριάς

Μύθοι και αλήθειες για την μάχη της ζυγαριάς
Αν θέλετε να αδυνατίσετε δεν αρκούν μόνο οι δίαιτες. Απαραίτητο είναι η πειθαρχία στην εφαρμογή μερικών απλών κανόνων τους οποίους πρέπει να τηρείτε για να έχετε το ποθητό αποτέλεσμα. Για παράδειγμα ,πολλοί νομίζουν ότι θα αδυνατίσουν, εάν τρώνε μόνο μία φορά την ημέρα .Η πραγματικότητα όμως είναι ότι αν παραλείπετε κάποιο γεύμα, το πιθανότερο είναι πως θα αρχίσετε να τσιμπολογάτε ή θα φάτε περισσότερο στο επόμενο γεύμα και η δίαιτα πάει...περίπατο.Το ιδανικό είναι τα πολλά μικρά γεύματα στη διάρκεια της μέρας, τα οποία θα περιέχουν άφθονα θρεπτικά, με λίγα λιπαρά και λίγες θερμίδες τρόφιμα. 
 
Κάποιοι άλλοι πηγαίνουν για ύπνο με  άδειο στομάχι. Αυτό είναι λάθος. Το σημαντικό είναι η τροφή κατά την διάρκεια της μέρας και οι καύσεις που γίνονται. Αν κάθεστε απο το πρωί μέχρι το βράδυ και καταναλώνετε περιττές θερμίδες,τότε  ο οργανισμός θα τις αποθηκεύσει με τη μορφή λίπους. Απο την άλλη πλευρά το άδειο στομάχι είναι ότι χειρότερο για ένα καλό ύπνο. Αυτά δεν σημαίνουν ότι το βράδυ θα τρώτε για όλη την ημέρα και μετά θα πηγαίνετε για ύπνο. Αν μείνετε νηστικοί και φάτε ποσότητες το βράδυ ένα είναι σίγουρο: το λίπος.Το καλύτερο; πριν τον ύπνο , φάτε κάτι ελαφρύ. 
 
Ορισμένες τροφές όπως : ψωμί, ρύζι, μακαρόνια περιέχουν σύνθετους υδατάνθρακες.Οι σύνθετοι υδατάνθρακες είναι παχυντικοί μόνον όταν καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες ή «εμπλουτίζονται» με παχυντικές σάλτσες, βούτυρο ή λάδι. Συνεπώς, να τρώτε καθημερινά τα προαναφερθέντα τρόφιμα, αλλά ει δυνατόν σκέτα και σε μικρές ποσότητες, προτιμώντας όσα έχουν πολλές φυτικές ίνες. 
 
Το γάλα, το τυρί και το γιαούρτι αποτελούν παρέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα στον οργανισμό για να λειτουργεί ομαλά και συνεπώς, πρέπει να αποτελούν τμήμα κάθε προγράμματος αδυνατίσματος.Το σημείο που πρέπει να προσέξετε είναι τα λιπαρά τους: να επιλέγετε λίγων λιπαρών ή άπαχο γάλα, τυρί και γιαούρτι. 
 
Τα λάιτ τρόφιμα, δεν σημαίνουν λιγότερα κιλά.Το πρόβλημα είναι πως λάιτ ή άπαχο, κάθε τρόφιμο έχει θερμίδες – απλώς είναι λιγότερες απ’ ό,τι σε ένα πλήρες προϊόν. Επιπλέον, πολλά λάιτ προϊόντα περιέχουν πρόσθετα σάκχαρα, αλεύρι ή αμυλούχες ουσίες για να έχουν καλή γεύση.Το πόσες θερμίδες παρέχει το καθένα, εξαρτάται από την περιεκτικότητά του σε υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπη. Συμπέρασμα; αυτό που θα πρέπει να σας απασχολεί είναι οι θερμίδες και όχι οι ...ταμπέλες