4news-front

  • Έρευνα του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας δείχνει ότι τα παιδιά εύπορων και μορφωμένων γονέων έχουν μεγαλύτερο εγκέφαλο και καλύτερες επιδόσεις στα τεστ νοημοσύνης από
  • Μετά από πολλές διαβουλεύσεις η Κομισιόν ενέκρινε το νέο ευρωπαϊκό πλαίσιο για τον δραστικό περιορισμό της πλαστικής σακούλας, η οποία θεωρείται ιδιαίτερα επιβλαβής για το
  • Η Σιγκαπούρη είναι η πιο ακριβή πόλη του κόσμου. Οφείλει τον τίτλο, κυρίως, στο κόστος κατοικίας, αφού το ενοίκιο μίας γκαρσονιέρας στο κέντρο ξεπερνά τα €2.500 ($ 3.027),
  • Πόσο εύκολα μπορούμε να αντισταθούμε σε ντόνατς, τούρτες, πάστες και γενικά στα γλυκίσματα;Όσοι μπορούν είναι τυχεροί.   Οι υπόλοιποι πρέπει να το ξανασκεφτούν, όταν θα

Οι μπαταρίες και η παγκόσμια οικονομική ατζέντα

Οι μπαταρίες και η παγκόσμια οικονομική ατζέντα
Οι νέες τεχνολογίες αποθήκευσης ηλεκτρισμού, θα μπορούσαν να αλλάξουν την οικονομική πορεία του 21ου .Στα επόμενα δέκα έως 15 χρόνια, οι μπαταρίες θα μπορούσαν να διπλασιάσουν την ικανότητα αποθήκευσης, καθώς επίσης να μειώσουν το κόστος και να επεκτείνουν τη ζωή των επαναφορτιζόμενων μπαταριών, γεγονός που καθιστά πιο πρακτικό τη χρήση αποθηκευμένης ενέργειας.
 
Τα περισσότερα από τα οικονομικά οφέλη από τις βελτιωμένες μπαταρίες, θα έρθουν μέσα από τη χρήση τους στα οχήματα που κινούνται με ηλεκτροκινητήρα.  Σήμερα , η  Ιαπωνία και η Νότια Κορέα έχουν σημαντικό προβάδισμα στην τεχνολογία των μπαταριών και αυτό οφείλεται στην σημαντική πρόοδο που σημειώνει η βιομηχανία ηλεκτρονικών προϊόντων. Παρά τις μεγαλόστομες εξαγγελίες σήμερα , το μερίδιο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην παγκόσμια αγορά είναι αμελητέο. Κύρια αιτία, είναι και  η διάρκεια της μπαταρίας τους. Πρέπει να φορτίζονται απαραιτήτως κάθε 190 χλμ.Και φυσικά, δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να έχουν στο γκαράζ τους έναν ιδιωτικό σταθμό φόρτισης του ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου.Αυτό καθιστά , την προσπάθεια εκτοπισμού των συμβατικών ΙΧ απο τους δρόμους ιδιαίτερα φιλόδοξη. Αντίθετα , η επανάσταση της μπαταρίας αλλάζει όλα τα δεδομένα με κατακλυσμιαίες επιπτώσεις στις αγορές ορυκτών καυσίμων αλλά και στα νέα δεδομένα στην παγκόσμια οικονομία που επιβάλλει η κλιματική αλλαγή. Σύμφωνα με εκτιμήσεις , το μερίδιο των υβριδικών οχημάτων στις ετήσιες παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων, θα μπορούσε να αυξηθεί από περίπου 3% σήμερα σε 20% έως 40% το 2025 και η εξοικονόμηση απο τη λιγότερη χρήση ορυκτών καυσίμων, θα μπορούσε να φτάσει ως τα 415 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως το 2025.
 
Στις αναπτυσσόμενες οικονομίες, η αποθήκευση ενέργειας σε μπαταρίες θα μπορούσε να έχει τεράστιο αντίκτυπο στην οικονομική ανάπτυξη. Οι αναπτυσσόμενες οικονομίες υποφέρουν από δύο προβλήματα. Το πρώτο είναι η αναξιοπιστία των ηλεκτρικών παροχών. Σε μια πρόσφατη έρευνα της Παγκόσμιας Τράπεζας, το 55% των επιχειρήσεων στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική, το 54% στη Νότια Ασία και το 49% στην υποσαχάρια Αφρική, είπαν ότι η έλλειψη πρόσβασης σε αξιόπιστη ηλεκτρική ενέργεια βλάπτει την ικανότητά τους να επιχειρούν.
 
Σχεδόν όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις στις αναπτυσσόμενες οικονομίες επενδύουν σε εφεδρική ηλεκτροπαραγωγή, αλλά τα εκατομμύρια των μικρών επιχειρήσεων  βρίσκονται στο έλεος των απρόσμενων διακοπών ηλεκτρικού. Οι μπαταρίες στο ηλεκτρικό σύστημα που θα παρέχουν ενέργεια όταν οι γεννήτριες σταματούν, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να συνεχίσουν να λειτουργούν, θα μπορούσαν να δημιουργήσουν έναν ετήσιο οικονομικό αντίκτυπο από 25 δισ. δολάρια ως 100 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2025.